Tijdens openingstijden reageren we hier z.s.m. op, afhankelijk van drukte in de winkel.
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Schroom dan niet om contact op te nemen.
Is het product toch niet helemaal zoals je had verwacht? Jammer! Natuurlijk kun je het terugsturen naar ons en verwerken wij het zo snel mogelijk! Het pakketje kan terug gestuurd worden naar het volgende adres: Let op bestelling boven de €75,- is gratis verzenden, als er iets retour komt en het totaal bedrag van de bestelling is onder €75,- dan zullen wij €5,95 (verzendkosten) in houden op het retour bedrag.
Lynny’s Boutique
Prins hendrikstraat 18
2411CT Bodegraven
Zodra wij het pakketje ontvangen hebben gaan wij er gelijk mee aan de slag, als het product nog in goede staat is en de orginele labels er nog aan zitten, ontvang je binnen 5 werkdagen het bedrag op je rekening.
Zodat bij je volgende bestelling al je gegevens bewaard zijn, en je deze niet opnieuw hoeft in te vullen.
Ook houden wij je zo op de hoogte van leuke acties, nieuwe items en de trend van nu!
Ja dat kan. Je geeft bij het invullen van je gegevens het gewenste adres in.
Bestellingen boven de € 75.00 worden gratis verzonden.
Voor bestelling tot € 75.00 betaal je € 5.95 verzendkosten.
Als eerste ontvang je een bevestigingsmail, met alle gegevens van je order.
Als de bestelling is verzonden krijg je een aparte mail met daarin een track and trace code, hiermee kun je precies zien wanneer je bestelling word geleverd
Dat kan zeker! Je kunt ons bereiken via (0172)255225. Ook kan je ons een whatsapp (0643865285) berichtje sturen of mailen naar info@lynnys.nl
Nog snel een leuke outfit nodig voor het weekend? Of de belangrijke afspraak vergeten over 2 dagen? Bestel op maandag t/m vrijdag voor 17:00 dan wordt je pakket dezelfde dag verzonden.
Toch liever even passen? Dat kan! Kom gezellig langs bij ons in de winkel Prins Hendrikstraat 18 Bodegraven.
Gratis parkeren voor de deur.
Bekijk wel eerst even onze openingstijden, het zou jammer zijn als je voor een gesloten deur staat.
(Het kan zijn dat er andere artikelen in de winkel zijn dan op de webshop)
Als de betaling via Klarna niet lukt kan dat 2 dingen betekenen.
Wij hebben daar helaas geen invloed op en kunt u het beste contact opnemen met Klarna.
Betalen via Ideal kan natuurlijk altijd, wij hebben de service als er iets retour komt dat wij de zelfde dag het geld terug storten op de rekening waarmee het is betaald.
Tijdens openingstijden reageren we hier z.s.m. op, afhankelijk van drukte in de winkel.
Antwoord binnen 1 werkdag - info@lynnys.nl
Van 9:00 t/m 21:00 uur. Antwoord binnen 2 uur. Voeg 06 43 86 52 85 toe.
Wij zijn bereikbaar Ma van 12:00 tot 17:00 di t/m za van 10:00 tot 17:00 uur.
Prins Hendrikstraat 18
2411 CT Bodegraven
KvK nr: 72176377
BTW nr: NL859016377B01